music Player goes here
[ ]
LIMITED EDITION HANYA DIA :*







✿ LINK 1
✹ LINK 2
✖ LINK 3
☂ LINK 4
✈ LINK 5
+
+

Trial dah dekat . Pengurusan jenazah . ON Sabtu, 6 Julai 2013 AT 12:54 PTG

               Hai . Assalamualikum :) Hello Anim in the house . hahaha . Rindu Aku tak ? hahaha XD Konfem tak ken *tutup muka dengan bantal*  Seriously , aku dah lama tak update blog aku ni :'3 Busy gilaa woo , tak menyempat nak update blog . Mid term Exam dah lama lepas . So sekarang nak kena tumpu dekat Trial yg lagi beberapa hari je lagi . OMGGGG ! haaa , I'm not ready yet :( Mid term exam haritu pon result aku biasa-biasa je . Tak ada A pon , just 4B 3C 1D . K benda dah lepas biar kan . Now kena study elok-elok , biar result gempak . Dapat result okay boleh minta macam-macam dekat parent , cousion . hahaha . Yang pastinye mesti minta gadget . Tak nak coklat , coklat dah makan banyak kali dah . Dan dengan itu lhaa aku semakin gemuk , tembab macam pau . hahaha XD lol . Tapi comel okay *Perasaan yg teramat sgt* Aku hampir terlupa dengan tawaran acik aku . Dia ckp 'Nim , kalau kamu dapat 4A , kamu datang Port Dickson  . Acik belanja something .' Okay . Ni semangat ni nak dapat 4A . hahaha . 

             Okay , niy story lain pula . Pasal Kem pengurusan jenazah harituu . Seriously , syok gilaa bila Ustaz tu bagi ceramah . Kelakar gilaa ! Dia cakap lepas jaa . haha . Lepas habis dia bagi ceramah semua . Dia buat tutorial nk mndi kan jenazah . Model jenazah : Fitri . haha . Masa nak mandi kan Fitri malu-malu haha . Tapi lelama okay je . Astow lepas habis mandi kan jenazah Fitri dapat upah . Untung lha Fitri boleh beli topup . wkwkwk . Lepas selesai mandi smue cara kapan . Model jenazah : Dini . Menyeramkan woo :3 Lepas kapan-kapan semua dan dah siap semua nye . Rehat makan-makan . Makan free woo . Nasi ayam pulak tuu . Tapi aku puasa . Hmm :'( Lepas habis-habis makan semua balik . One day tak belajar . Happy jaa . 

            Keesokkan hari nya , berita tergempak dari 'PAPA NAJIB' yg air anggur free tuu ada orang campur kapur barus . Siottt jaa dohh ! Semua bengang , sebab semua minum . Cikgu cakap kalau cikgu dapat budak yg buat macam tu , cikgu terus buang . GOOD IDEA TEACHER ! Nasib aku puase masa kem pengurusan jenazah tu . Kalau tak aku sekali kene ;( Aritoo kiteorg terpakse tunggu lama . Tunggu cikgu membebel dekat depan . Dah lha kteorang ade 'Perfect score' Terpakse masuk lambat . Bingung punya budak . Sebab lu semua orang kene tempias nya ! Harituu cikgu macam deactive conan , siasat-siasat semua ni . hahaha XD Btw alhamdulillah takde sape yg meninggal minum air tuu . hahaha XD Lol .


0 CHEONSA