music Player goes here
[ ]
LIMITED EDITION HANYA DIA :*







✿ LINK 1
✹ LINK 2
✖ LINK 3
☂ LINK 4
✈ LINK 5
+
+

hm , tahun depan tak same kelas dengan bestie :'( ON Sabtu, 8 Disember 2012 AT 9:45 PG
Sedih weyh ,  tahun depan aku dah tak sama dengan bestie aku :( Member aku cakap yang aku masuk kelas S , aku tak sama kelas dengan aieysha dengan anis , hm . Same dengan azyyati je , tapi aku takut lah nanti azyyati dapat member dia . Dia lupekan aku , tercongok aku sensorang dalam kelas tu . Dah lah semua budak dalam kelas tu aku tak berape ngam . Waaa ! aku tak nak masuk S , lagipun aku bukan pandai mane pon . Aku tak boleh masuk S , Nanti cikgu ajar laju mati lah aku nak kejar naik motor skuter (lembab woo)  . Hm , terpakse terima wey . kalau boleh tukar nak je aku suruh cikgu tukar kan . Sumpah sedih , bukan sedih sebab ape . Sedih sebab tak same Aieysha dengan Anis . Kteorang kalau bergabung meletopp . *aceceh , dah macam Adam dengan Stacy pulokk . Agagaga xD Nanti aku akan merindu mereka :3 Rindu nak buat semua nye samasama , Pergi tandas samasama , pergi kanitn samasama , gosip samasama , ketawa samasama , story samasama , buat homework samasama , cari cikgu samasama , merayap samasama , ponteng waktu solat samasama , gedik samasama . See semuanya samasama ken . Yeah ! kteorang memang suka buat semuanya samasama . Well , kteorang memang rapat like sibling . Aku hope relay aku dengan diorang tak kan terputus dkt sini je , kalau boleh aku nak sampai akhir hayat aku , relay niy kekal abadi dekat jiwa aku niy . eh , berjiwang pulok makcik niy , hahaha . Bhoii :*

0 CHEONSA