music Player goes here
[ ]
LIMITED EDITION HANYA DIA :*







✿ LINK 1
✹ LINK 2
✖ LINK 3
☂ LINK 4
✈ LINK 5
+
+

Rindu the moment :( ON Jumaat, 23 November 2012 AT 6:49 PTG
Assalammualaikum , Best ke cuti ? Aku duduk rumah je , bosan wey . Online pon kekadang je , sbb kakak dengan adek aku yg selalu online . Aku tak ade can nak online . Aku rindu GILAAAA dekat membe aku *menjeritt* . Rindu nk mengila , Rindu nk gelak samasama , Kongsi cerita samasama , Rindu nk 'Waw' samasama , Merayap samasama , Rindu nk dengar Anis dengan Azyyati nyanyi lagu Payphone , Rindu nak rase dorang cubitcubit lengan aku , Rindu nk dengar dorang ejek aku Doraemon , Rindu nk dengar 'Mater' 'Bangla' 'Leman' 'Bedah Tong Gas' 'Bibir' 'Ikan bilis' 'Adudu' 'Gigi' macam2 lagi lahh . Semua aku rindu . Cuti dah masuk 3minggu . MISS GILAA DEKAT DORANGG :( Rindu nak snap2 dengan korang . Gambar ni kteorg posing sebelum cuti sekolah arituu .


Yeah , Rindu the moment ;'(

Kami memang kaki snap , habis rosak camera . muahaha xD k arh bhaii ;)

0 CHEONSA