music Player goes here
[ ]
LIMITED EDITION HANYA DIA :*







✿ LINK 1
✹ LINK 2
✖ LINK 3
☂ LINK 4
✈ LINK 5
+
+

Hati saya sudah Ditaken oleh Si dia kembali :) ON Khamis, 25 Oktober 2012 AT 10:22 PG
Heyo heyo peeps . Lu rindu sama wa tak ? Tak ? hmm , tak pelah Wa merajuk sama Lu . bhaha xD Eh , sudah . Lama giloo aku tak update blog aku niy . Semak dah dgn habuk , Lipas . Euu , nasib baik tak ade katak . xD k dah . Esok raya haji , Aku disini mengucapkan Selamat Hari Raya AidilFitri , Eh2 silap Raya Aidiladha . Untuk kerbau , Lembu dan kambing . Kesian korang kene sembelih esok :D Kembali ke tajuk diatas kembali .  Hati saya sudah Ditaken oleh Si dia kembali :) Semalam si dia mengambil hati aku kembali . Sebenarnye , semalam aku dah pening nak pilih dia atau pun orang lain . Budak tuh nak kaple dgn aku lepas exam , lambat sgt . But now aku tatau lah , aku sayang budak tuh ataupun si dia :( Tapi aku dh janji dgn budak tuh nak kaple dgn dia lepas exam . Arhh ! Acanoo niy ? Aku dh mula suka dkt budak tuh , tapi si dia pon aku sayang . Janji , Sayang dan suka . Dah memening kan aku . *nangis . Aku takot lah , aku sakit kan hati si dia . Budak tuh pon . Arhh ! pening . K aa bhaii :(

0 CHEONSA