music Player goes here
[ ]
LIMITED EDITION HANYA DIA :*







✿ LINK 1
✹ LINK 2
✖ LINK 3
☂ LINK 4
✈ LINK 5
+
+

Kini berwajah baru ON Ahad, 23 September 2012 AT 6:30 PTG
Heyo heyo peeps. sihat ke ? Aku sihat sihat je .  Nampak tajuk tuhh , k tak rabun lagi kan . Blog aku dah berwajah baru lagi dan lagi . Naik menyampah korang tengok kan . HAHA *kesah pulakk Aku sekarang dah single mingle triangle . Bebas dari kurungan hati seseorang . HAHa . macam ape je aku ni . Sekarang aku boleh lah kawan dengan sesiapa je , tak payah pikir nak jaga hati orang je . Aku bertahan dengan crush aku sebulan je . Sampai situ jelah jodoh aku dengan dia . Kita orng masih kawan macam biase , dia siap ejek aku gemuk lagi . Aku pulak ejek dia adudu , pendek . K dia marah , tapi bila dia marah comel sangat . HAHA . And now aku dah rapat balek dengan 'Kawan' aku lagi satu balek , sbb masa aku kaple dengan 'pendek' dia sombong semacam je dengan aku . Aku tanye dia sbb ape dia sombong dengan aku , dia cakap nak jage hati 'pendek' . K aku paham , sokey lahh ken . But now , dia tak sombong dengan aku dah , siap mesej dengan aku tiap hari lahh jugakk . K happy woi bile koe dah tak sombong dengan aku . Sekarang aku ade panggilan baru dari member 'pendek' iaitu GEMOK panggilan tuh diri oleh 'Kawan' aku yang dulu nye sombong dengan aku . Lepas je aku clash dengan 'pendek' dia trus panggil aku GEMOK . Dia cakap aku gemok dah sekarang . Hah , kesah pulak aku . k sampai sini je . Bhoiii ;*  https://twitter.com/farraaniem

0 CHEONSA