music Player goes here
[ ]
LIMITED EDITION HANYA DIA :*







✿ LINK 1
✹ LINK 2
✖ LINK 3
☂ LINK 4
✈ LINK 5
+
+

Lame tak update blog . ON Jumaat, 10 Ogos 2012 AT 11:07 PTG
hyee peeps , Wa Rindu sama Lu lah . Bhahaha xD fuhhh ! tiup sikit blog yg berhabuk , dgn lipas yg berterabur tuh . xD Dah masuk hari ke 21 puase . Malam Lailatul Qadar . Serius aku bersemangat nak raya .. tapi tak beli lgi barang raya , tpi baju raya dah lah . Time raya nanti nk raya semua umah kengkawan . Bhaha . Bajet ade transport je . Tapi yang pasti nye aku nak pergi cikgu praktikal aku kahwin , dye ajak mesti lah pegi . Tak pergi kang nangis plak cikgu tuh , sbb aku anak murid dye yg paling comel . ( Muntah hijau) Hari nih jugak lah aku dapat penganti ex aku .. Bhaha , happy geela . Tapi .. tapi .. dye member ex aku . Hah ! lantak lah pii lah . Wa tak kesah lah . Asalkan aku happy , biar dye yg sedih .. Aku tanak join dye sedih skli . Bak kata dye 'Hidup Mau Happy' .. K bhoii :*

0 CHEONSA