music Player goes here
[ ]
LIMITED EDITION HANYA DIA :*







✿ LINK 1
✹ LINK 2
✖ LINK 3
☂ LINK 4
✈ LINK 5
+
+

sayang diorang :* ON Isnin, 28 Mei 2012 AT 1:30 PTG
Hai pakcik dan makcik . Hahaha xD Hacumm ! berhabuk gilaa blog aku ni . Btw aku ak sayang diorang , Siapa ? Ohh , Saba k aku letak gambar 'diorang' yg cun melecun tuh :D 

Aishah : Yeah , Dia selalu ada masa aku suka duka . Aku suka story dekat dia , Aku ngam ngan dia je kalau story mory ni . Yg lain susah skit :3 Kami buddzy , kami takan terpisah . :D


Anis : Dia selalu happy kan kteorang , Walaupon dia selalu merajuk . Tapi dia comel mase merajuk  , kteorng suka buli dia :D

Azyyati : Dia budak paling pandai lah dlm kelas kteorng , *aku jelly k :3 hahahaha . Dia yg selalu buli anis , Cubit dia lah . Sampai bengang anis dibuatnye . Lakar pon ade mase dorang cubit2 , hahaha xD 

Kami buddzy , kami takan terpisah . Empat sekawan gila-gila , Otak gilaa . Mcm orang gila , Eh . hahaha xD  




0 CHEONSA