music Player goes here
[ ]
LIMITED EDITION HANYA DIA :*







✿ LINK 1
✹ LINK 2
✖ LINK 3
☂ LINK 4
✈ LINK 5
+
+

cikgu practical :> ON Ahad, 27 Mei 2012 AT 5:05 PTG
 hello beautiful and handsome . rindu aku ? HAHA . actually aku nak post pasal cikgu practical aku . aku  sayang dye sangat2 . sbb dia baik sangat . Dulu aku kutuk2 dia . (jahat tak aku) . tapi sekarang dia dah pindah . Hari jumaat lepas hari akhir dia kat sekolah aku . Tapi sempat la aku mintak maaf kat dia and bergambar dengan dia . Nanti dia nak khawin dah . Dia ajak kiteorang pegi perkahwinan dia . seriously happy geela sbb dapat jumpe dia lagi . Tak jauh pon . Dekat sebelah sekolah je . Dekat kampung Sentang . HEHE . To cikgu - kiteorang sayang sangat2 dekat cikgu . Kiteorang dah anggap cikgu macam kakak kiteorang . 
  



0 CHEONSA