music Player goes here
[ ]
LIMITED EDITION HANYA DIA :*







✿ LINK 1
✹ LINK 2
✖ LINK 3
☂ LINK 4
✈ LINK 5
+
+

benci kau -,- ON Sabtu, 19 Mei 2012 AT 10:58 PG
hye . assalammualaikum and good morning , dah lama dah aku tak update blog . Berhabuk , semak samun , and eee ! ade lipas la . HAHA . okay enough :O 
Sebenarnye  lepas aku break dengan capital S , aku kaple dengan capital I . Aku baru kapel dengan dia baru berape hari tapi aku sayang dia . Tapi (berape banyak tapi daaa?) kite orang break berape hari lepas tu . Dia cakap ayah dia bace mesej dia . Ayah dia marah dia . Ayah dia suruh kita orang break . okay aku faham lagi . Lepas berape hari kemudian aku search facebook kau . tengok kau dah buat relay dengan seseorang . Patah hati aku . kau tipu aku . aku ingat kau baik . kau takan sakit kan hati aku . tpi ... hanye tuhan je yang tahu . Sampai sekarang aku dah malas nak kaple ngan orang dah . aku nak kaple ngan blogger , facebook and twitter je . diorang tak boleh sakit kan hati aku . Dan aku nak tumpu pelajaran je . malas dah kaple-kaple niyy . Betul orang cakap semua lelaki sama je . Sakit kan hati perempuan je . Semalam kau tegur . Sumpah pelik -,- kenape tetibe je kau tegur aku ? aku ingat kau dah tak nak tegur aku sebab aku pun dah lame tak tegur kau . .
                             

0 CHEONSA